Müügitingimused
Veebipoe www.biolanshop.eu (edaspidi Veebipood) omanik on Biolan Oy (äriregistri kood 0132209-5), aadressiga Lauttakyläntie 570, FI-27510 Eura, SOOME (edaspidi Biolan või meie).
Kõigi müügitingimustega, tellimustega või kaebustega seotud küsimustes võtke ühendust meie klienditeenindusega järgmistel kontaktandmetel:
Telefon: +358 2 5491 600
E-post: biolanshop@biolan.com
Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad toodete ostmisel Veebipoest.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on toodud toodete juures ja hinnad on eurodes. Hinnad sisaldavad käibemaksu, kui ei ole märgitud teisiti. Toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu. Saatmiskulu kuvatakse ostukorvis enne tellimuse kinnitamist. Tooteinfo on esitatud otse tootelehel.
Jätame endale õiguse müügitingimusi igal ajal muuta ilma ette teatamata. Tellimustele kehtivad tellimuse hetkel kehtinud tingimused, millega saate tutvuda Veebipoes.
Tellimuse esitamine
Toodete tellimiseks lisage soovitud tooted ostukorvi. Saate ostukorvi lisada mitu toodet ja jätkata ostlemist. Kui olete ostu sooritanud, liikuge ostukorvi, klõpsates nupule “Vaata ostukorvi”. Ostukorvis näete toodete koguhinda koos saatmiskuluga.
Tellimuse vormistamiseks täitke nõutud andmeväljad ja valige tarneviis. Saatmiskulu kuvatakse enne tellimuse lõplikku esitamist. Tellimuse kinnitamisega nõustute ka saatmistasuga.
Makse Veebipoes toimub PayPali kaudu. Täiendavat teavet PayPali kaudu maksmise kohta leiate siit. Leping jõustub alates hetkest, mil oleme teie makse kätte saanud. Kui tellitud tooteid ei ole võimalik tarnida meist mitteoleneval põhjusel, anname sellest esimesel võimalusel teada ja tagastame makstud summa (sh saatmiskulud) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul teavitamisest.
Palun veenduge, et tellimusvormil esitatud isikuandmed ja muu info on täpne ja täielik. Teil lasub kohustus kontrollida tellimuse korrektsust enne selle esitamist ja maksmist.
Kohaletoimetamine
Tooteid tarnitakse järgmiste EL-i liikmesriikidesse: Austria, Belgia, Bulgaaria, Horvaatia, Tšehhi, Taani, Eesti, Prantsusmaa, Saksamaa, Kreeka, Ungari, Iirimaa, Itaalia, Luksemburg, Läti, Leedu, Holland, Poola, Portugal, Rumeenia, Slovakkia, Sloveenia, Hispaania ja Rootsi.
Meie toodetele rakendub käibemaks, ja hetkel ei ole võimalik rakendada 0% määra.
Saatmiskulu kehtib ühe saadetise kohta ning arvutatakse toote mahukaalu ja tarneaadressi põhjal. Täpne saatmiskulu määratakse pärast tarneaadressi sisestamist kassas ja kuvatakse ostukorvis enne maksmist.
Sisestades oma postiindeksi ostukorvis, näete lõplikku saatmiskulu. Transport ja tooted tuleb tasuda üheskoos kassas. Kaubad toimetatakse kokkulepitud mahalaadimiskohta ja klient peab tagama, et mahalaadimine on sihtkohas võimalik.
Laos olevad tooted saadetakse välja 2–3 tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist. Kohaletoimetamise aeg sõltub valitud tarneviisist ja sihtriigist.
Üldjuhul jõuavad saadetised ostja määratud sihtkohta 7–10 tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist. Erandlike juhtumite korral on meil õigus tarnida kaup 45 kalendripäeva jooksul.
Kui „tarneaeg“ langeb nädalavahetusele või riigipühale, toimetatakse tellimus kohale järgmistel tööpäevadel.
Kui tekivad viivitused meist mitteolenevatel põhjustel, teavitame teid sellest esimesel võimalusel. Tarneaeg ei ole lepingus määrav tegur, kuid see ei piira teie seaduslikke õigusi. Me ei vastuta viivitustest tulenevate kahjude eest, kui need on põhjustatud meist sõltumatutest asjaoludest.
Pärast saadetise kättesaamist peate kontrollima, et kõik tellitud tooted on kaasas ja vigastusteta. Vigadest või defektidest tuleb viivitamata teatada Veebipoe klienditeenindusele.
Kui toote hind on ilmse vea tõttu märgitud oluliselt alla turuhinna, on meil õigus müügist taganeda ja nõuda juba tarnitud toodete tagastamist.
Tagastustingimused
Tarbijast kliendil on õigus ostetud tooted tagastada neljateistkümne (14) päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisõigus ei kehti, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tooteid kasutada muul viisil kui üksnes nende olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks. Kui toodet on kasutatud muul viisil või tootel esineb kasutusjälgi, on meil õigus tagastatavat summat vähendada vastavalt väärtuse vähenemisele.
Tagastamiseks tuleb Biolan Oy-d (Lauttakyläntie 570, FI-27510 Eura, FINLAND, +358 2 5491 600, biolanshop@biolan.com) teavitada ühemõtteliselt (nt kirja või e-posti teel) oma otsusest lepingust taganeda hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Tagastamiskulu kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on vale või defektne toode. Tagastatavad tooted peavad olema hoolikalt pakendatud. Tooted tuleb tagastada 14 päeva jooksul pärast tagastamisavalduse esitamist või esitada tõend, et olete need üle andnud transporditeenuse osutajale nimetatud aja jooksul.
Pärast tagastatud toodete kättesaamist tagastame teile kõik lepingu alusel saadud maksed viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. Meil on õigus keelduda tagasimaksest seni, kuni oleme saanud tagastatud toote või olete esitanud tõendi selle tagastamise kohta.
NB! Kõik kasvusubstraadid EI OLE VAHETATAVAD ega TAGASTATAVAD, kui nende pakend on avatud.
Vastutus puuduste eest
Toote võimaliku garantii määrab tootja garantiitingimused. Teil on kohustus tutvuda garantiitingimustega enne toote kasutamist. Tingimused on kättesaadavad kasutusjuhendis, eraldi garantiikaardil või tootja veebilehel. Üldiselt katab garantii ainult tootmis- ja materjalidefekte. Garantiiperiood on määratud toote infos. Garantiiremont või -vahetus ei pikenda algset garantiiaega.
Garantiitöid teostatakse vastavalt tootja või maaletooja garantiitingimustele. Soovitame pöörduda otse tootja või nende teeninduspartneri poole, et protsess oleks kiirem. Võite soovi korral toote tuua ka meie teeninduspunkti.
Biolan vastutab seadusest tulenevate puuduste eest juhul, kui garantii on lõppenud või puudub. Lisainfo saamiseks võtke ühendust: biolanshop@biolan.com.
Biolan ei vastuta ostja tegevusest või tegevusetusest põhjustatud kahjude eest.
Vääramatu jõud
Me ei vastuta tootedefektide, tarneviivituste ega muude lepingurikkumiste eest, kui need on põhjustatud meist sõltumatutest asjaoludest (vääramatu jõud). Sellisel juhul täidame oma kohustused esimesel võimalusel pärast olukorra normaliseerumist ja teiega ühenduse võtmist.
Otseturundus ja isikuandmete töötlemine
Teie isikuandmeid töödeldakse konfidentsiaalselt. Täpsem info andmetöötluse kohta on leitav Biolani privaatsuspoliitikas.
Isikuandmeid edastatakse transporditeenuste pakkujatele ainult toodete kohaletoimetamise eesmärgil.
Uudiskirju ja pakkumisi saadame teie e-posti aadressile ainult siis, kui olete selleks selgesõnalise nõusoleku andnud. Sellistest kirjadest saate alati loobuda, järgides e-kirjas toodud juhiseid või andes meile sellest teada e-posti teel.
Kohaldatav õigus ja vaidluste lahendamine
Veebipoest toodete ostmisel kehtib Soome õigus.
Kui teil on ostuga seotud kaebus, võtke kindlasti ühendust meie klienditeenindusega.
Kui olete Soomes elav tarbija ja kokkuleppele ei jõuta, saate pöörduda Soome Tarbijavaidluste Nõukogu poole (www.kuluttajariita.fi). Enne vaidluse suunamist nõukogule tuleb võtta ühendust tarbijakaitse nõustamisteenusega (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kui elate mõnes muus EL-i liikmesriigis, võite kasutada ka Euroopa Komisjoni veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi (www.ec.europa.eu/odr).
Kõik nõuded või vaidlused, mis tekivad seoses müügitellimustega või nende tingimustega, lahendatakse Soome seaduste alusel ning kuuluvad Soome pädeva kohtualluvusse.